JellyPages.com

Khamis, 25 Oktober 2012

Suatu Doa Yg Termakbul dan di makbulkan

haiii salam sume, korang pernah tak mendoakan sesuatu yang baik dan kemudiannya apa yg didoakan itu terjadi, mmg ape yg diharapkan dan didoakan mmg terjadi...

sebenarnye dh byk kali aku selalu berdoa kepada-Nya agar aku boleh berjumpa dengan 'DIA' (kekasih gelapku hehe) sebelum aku membuat perjalanan yang jauhhh.. ternya keesokkan harinye mesti aku jumpa dia... hurmmmm sangat terharukannn.. aku rase cam nk nangess je bile aku terjumpe atau ternampak dia...



ghase cam nih la klu terserempak/terjumpa DIA

yela.. semalam korang berdoa untuk berjumpa dia harini, ternyata.. hari ni korang jumpa dia, actually bukan la jumpa tu jumpa berdepan gitu, tapi macam terserempak lah, ternampak lah, walaupun jauh, mesti akan nampak jugak dia pada hari itu... hurmmm aku sangat terharuuuu wehhhh cane nihhh...

aku tak tau tu secara kebetulan doa dimakbulkan ataupun mcm mane... huhu pape pun aku take it positivily(betol ke ejaan ni?? hehe)

tapi alhamdulilah setiap kali aku berdoa untuk berjumpa dia akan mesti akan berjumpa dia, walaupun dapat jumpa dari jauhhh... syukur ke atas hadrat-Nya kerana mendengar luahan hati aku.. :)



Terima Kasih Allah

1 ulasan:

Aku MamaGlam berkata...

Mungkinkah dia akan bertukar mjadi kekasih terangmu? Teeeeeeettttt... Aminnnn... Mungkin Dia nk tunjuk kt ko tu mgkn jodoh ko tapi kene usaha lg. Hihihi... Syukur laaa doamu didengar. Doa yg baik dr org yg baik mesti akan didgrkn

Radio