JellyPages.com

Sabtu, 20 Oktober 2012

Cinta Tanpa Kata Kata


Mesti korang terkejut ngan entry ni kannnn...hehehe ntah cane aku leh terbaca kat satu blog ni pasal puisi cinta... so aku kopipes la entry diaaa.. agak2 kene sue tak ek... hehehe mintak mangap je tuan punnya... saya kopipes skali ngan nukilan n siapa yang anta skali.. supaya tiada kekeliruannn..

cani lah perasaan aku ketika ini, harap benor aku dapat anta puisi ni kat DIA.. ghase cam nk suh dia bace blog aku pun ade time nihhh.. hehehe..

walaupun aku tak kenal sape erwin arianto tu, aku ghase cam nak kenal la pulak... gilerrr puitis mamat ni.. mesti dia akan jaga perempuan tu sebaik mungkin kan... huh! alangkah bagusnye klu ade lelaki yg sayang aku cam dia kan.. :)


Hidup adalah warna warni
Jika datang cinta selalu
Menuntut pengorbanan
Sejak manusia pertama

Aku adalah pencinta biasa
Yang dengan hati mencintaimu
Mencinta dengan caraku
Cinta yang mengharapkan setia

Cinta tanpa kata-kata
Cinta seperti embun dan pagi
Cinta seperti bulan dan bintang
Cinta seperti api dan bara


Kamu telah ku pilih untuk cintaku
Bukan cinta untuk melampiaskan nafsu semata-mata
Bukan cinta untuk saling berdusta
Tapi cinta untuk meraih bahagia

Ku nikmati semua waktu yang ada
Walau hanya dalam dunia maya kita bersua
Walau hanya dalam nada mendengar suara
Nurani ku menyimpan harapan menjadi nyata
Serta berharap dapat menikahimu untuk selamanya



Nukilan
Erwin Arianto
Puisi cinta ini telah dikirimkan oleh saudari Eiza.
http://www.tentangcinta.com/puisi-cinta/cinta-tanpa-kata-kata/


 

Tiada ulasan:

Radio