JellyPages.com

Khamis, 18 Oktober 2012

Happy Time.....

weeeehhhhhh dh lame dh update blog..dh lame tak wat entry utk blog aku nihhh.. hahahaha..bukan ape, sbb aku dh pening nak buat cite ape dh, asik luah perasaan sedihhh jerkkk, ngat nak tgu perasaan gembira baru nak wat entry baruuu..hahahahaha terbaikkkkk lah...

tapi gumbirah kah akuuuu..!!!! teeettttt!!! gembira la sikitttt...dari tak langsung kannn..korg ade? tak de kannnn hehehehehe


okeh meh sini aku nak cite kat korang..

sebenarnyeeee....sebenarnyeeeee...sebenarnyeeeekannnnnn aku dahhhhhhhh.....

hehehehehe... mau crita ka?? maluuuuu...

maluuu la sangattt kannnnn... sengetttttt gak aku ni kannn...hahaha

k la, sebenarnye cani citenye..

sebab ape aku mendiamkan diri dari blog niii...sbb aku mau mengenali seseorang sekarang niiii...aku malas la nak cite kat siniii...takut tak jadi nti..tu la masalahnyeee...tapi buat mase ni, hubungan kitorg masih lagi ok lahhh... hehehehe

gile kentang siottt aku rase ni baru aku ade perasaan SAYANG kat orang..perghhh terbaaaeeeekkkklahhhh....
hahahaha


tapi dalam mase yang same aku rase takut, sbb perasaan sayang mengatasi segalanye, takut perasaan ni yang akan menghancurkan aku... gile, klu la dia main2kan perasaan aku, mmg frust gile lah aku, bukan frust menonggeng lagi dh.. aku rase aku akan jadi lagi teruk dari aku putus tunang dulu....

yela, ngan tunang aku dulu...opsss!!! BEKAS TUNANG okeh! tolong lahhhh.. huh!!!
k kembali ke cerita aku tuh... ngan bekas tunang aku dulu mane de syg can gini...lantok p la dia nak wat pe pun..haa.. tu yang mendapat 'madu' tuh...hahaha org lain bermadu mase kawin, aku bermadu mase tunang.. lawak giler kot, klu ingat kan balikk... hahaha

heee k la smpi sini lu cite aku ekkkk...t aku smbg lagiii...biooo korang tertanyeee.. :p
 

Tiada ulasan:

Radio